Forumet Nytt forum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag vill ha en översiktssida där det är direktlänkar till alla trådar som uppdaterats nyligen med direktlänkar till just senaste kommentaren. Nu blir det alltför många klick fram och tillbaka. Detta fanns tidigare och är den ingång jag använt som default.
Samma här, saknar denna funktion mycket!
EDIT: Ähmm... funktionen finns faktiskt om man börjar med "nya inlägg"; man får klicka på tidsangivelsen för senaste inlägget.
 
Senast ändrad:
Forumet blir för brett på min telefon så det som är längst till höger försvinner. Det går inte att scrolla höger heller. Menar alltså inte högerspalten utan högra delen av huvudspalten.
Jag kör android 5, chrome 81
(Gamla grejer alltså...)

Ser lovande ut i övrigt.
 
Ett snyggt och lättnavigerat gränssnitt. För mig vore det bra om länken "Nya inlägg" också fanns omedelbart efter det sista inlägget i den tråd man står i. Då slipper man rulla upp till toppen av sidan för att ta sig till nästa ämne som man följer.
 
En fruktansvärd besvikelse. Enormt försämrad på ALLA sätt!!! Tveksamt om jag tänker använda den igen? Ser inte bra ut, enkel, tråkigt bläddra ,senaste ämne inte först.. Det enda kvarvarande fungerande forumet är totalt förstört inklusive all historisk info som borde skyddas... Det gör ont! Snälla gå tillbaks som det var, annars har ni helt förstört en kulturgärning som är enda som var kvar innan Facebook har 100% dominans. De som bestämt detta sätter sista spiken i kistan för att alla totalt ska ignorera detta forum....
 
Tycker den nya versionen ser kanon ut och även om jag inte kikat på alla funktioner och djupanalyserat all design så känns det betydligt mycket mer modernt! Toppen!

Enda jag hittat som bekymmer är att min profilbild inte vill ladda upp. Jag försöker infoga både en fyrkantig 1200x1200px bild och samma som 800x800px och det verkar över huvud taget inte lira. Båda är i jpg. Något att kika på kanske?
 
Har kollat forum-sidan och den ser och funkar görbra. Kartan-sidan får jag titta på sidan med mobilen horisontellt. Om jag har den vertikala så syns inte hela bilden. Har en Android.
Bra jobbat med uppdateringen 👍
 
Kanske kan ni vid tillfälle kolla varför annonser i sidhuvudet inte blockeras (för oss som är medlemmar) i nya versionen av webläsaren "Microsoft Edge" !
 
Svårt att hitta hur man loggar in.
På min mobil får jag trots många inställningsförsök bara med kanske 80 % av en sida. Delen längst till höger kommer inte med.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.