@changabang, kan vi hålla tråden till att handla om klättrade leder inte planer på klättring. Nyheter om avslutade bedrifter uppskattas!
Nyhetsrapporter om alpin klättring
- Trådstartare E9climbing
- Start datum
@changabang, kan vi hålla tråden till att handla om klättrade leder inte planer på klättring. Nyheter om avslutade bedrifter uppskattas!
Blir så trött på E9 ständiga domderande och otrevliga svar. Jag vet att E9 förmodligen är den mest meriterande klättraren här och jag vet att E9 startade tråden men tänkte han att den bara var till för att inspirera sig själv?. Iså fall är det lite fel med en forumtråd.
Enligt E9:es ursprungsmeddelande så är det helt ok att skriva om nya COOLA prylar men planerad klättring är inte ok??
Vi kanske ska skapa en ny tråd som vi övriga kan skriva i så kan den här tråden fortsätta med bara E9:es inlägg så blir han säkert nöjd.
@ Changabang och andra.
Jag har inte för avsikt att vara otrevlig, men utsidan trådar är ofta ganska onyanserade och spårar snabbt ut. jag har lagt enormt mycket tid på den här tråden och den är en unik samling av länkar som ger en bra bild av nya betydande alpina turer i en hyfsat kronologisk ordning.