Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Nya kartor Vistan ?
- Trådstartare has28
- Start datum
Lästips
ANNONS
Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro
Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...
Tror att det billigaste är att köpa den från usa. Enligt Garmin.com är priset enl nedan
MapSource MetroGuide Europe
Garmin Part Number: 010-10370-00
U.S. List Price: $174.98
Varför betala 900:- extra?
Är det bara jag som tycker att Garmin har Överpriser?
Det roliga är alla som köper Garmin Vista med karta på Teknikmagasinet får den gamla kartan med 4.0 och dessutom betalar 3000:- mer än om man beställer den från england.
Är det bara jag som tycker att Garmin har Överpriser?
Det roliga är alla som köper Garmin Vista med karta på Teknikmagasinet får den gamla kartan med 4.0 och dessutom betalar 3000:- mer än om man beställer den från england.
Bortsett från att du skall lägga på åtminstone svensk moms eller smuggla in grejorna du köper från USA så är det helt andra kartor som man pratar om i denna tråd. Det som skall komma är svenska kartor framtagna av den svenska generalagenten.sekholm; sa:Tror att det billigaste är att köpa den från usa. Enligt Garmin.com är priset enl nedan
C:a 1400 kr i England för MetroGuide Europe tycker jag är utomordentligt prisvärt med tanke på vad man får.Är det bara jag som tycker att Garmin har Överpriser?
Teknikmagasinet har alltid varit dyra på Garmin, också jämfört med andra svenska butiker.Det roliga är alla som köper Garmin Vista med karta på Teknikmagasinet får den gamla kartan med 4.0 och dessutom betalar 3000:- mer än om man beställer den från england.
Kan
Vi inte gå ihop och köpa, verkar vansinnigt att köpa en karta för 2700 och sen bara ladda in den en gång. Kan man inte kopiera dess skivor?
Vi inte gå ihop och köpa, verkar vansinnigt att köpa en karta för 2700 och sen bara ladda in den en gång. Kan man inte kopiera dess skivor?
Re: Kan
Du är nu direktkvalificerad till en anmälan till "antipiracy-föreningen"
Att uppmana till brott mot copyright o upphovsrätt är inte särskilt smart. Extra dumt är väl att göra det offentligt. Har du satt ut hemkordinaterna så att dom hittar hem till dig?
skogenskonung; sa:Vi inte gå ihop och köpa, verkar vansinnigt att köpa en karta för 2700 och sen bara ladda in den en gång. Kan man inte kopiera dess skivor?
Du är nu direktkvalificerad till en anmälan till "antipiracy-föreningen"
Att uppmana till brott mot copyright o upphovsrätt är inte särskilt smart. Extra dumt är väl att göra det offentligt. Har du satt ut hemkordinaterna så att dom hittar hem till dig?
Ok.. Jag kanske ska vara lite mer diskret.. Men hur gör ni, betalar ni 2700 närhelst ni ska till ett nytt område? Jag kan omöjligt göra det!
Måste man ha?
För min egen del köper jag ingenting som jag inte tycker är prisvärt, sen får det vara hur bra som helst. Den här kartan tänker jag inte köpa, för den är tramsigt prissatt. Hade varje blad kostat 270 kronor, hade jag kanske köpt alla tio för 2700. Nu får de inte in några pengar alls från mig. Den som gapar över mycket mister ofta hela stycket.
Jag köper ingen NavTalk för den är inte vettigt prissatt, den heller.
Jag hade inte köpt Vistan om den kostat 10000. Då hade det fått gå på det gamla viset fortfarande. Däremot tycker jag att MetroGuide är vettigt prissatt, när jag jämför med vad mina gamla kartböcker över diverse länder i Europa har kostat.
Anders
För min egen del köper jag ingenting som jag inte tycker är prisvärt, sen får det vara hur bra som helst. Den här kartan tänker jag inte köpa, för den är tramsigt prissatt. Hade varje blad kostat 270 kronor, hade jag kanske köpt alla tio för 2700. Nu får de inte in några pengar alls från mig. Den som gapar över mycket mister ofta hela stycket.
Jag köper ingen NavTalk för den är inte vettigt prissatt, den heller.
Jag hade inte köpt Vistan om den kostat 10000. Då hade det fått gå på det gamla viset fortfarande. Däremot tycker jag att MetroGuide är vettigt prissatt, när jag jämför med vad mina gamla kartböcker över diverse länder i Europa har kostat.
Anders
Liknande trådar
- Svar
- 11
- Visningar
- 2 K
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg