Nya Haglöfs LIM?

Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Kankse ngn ur Lundhags T-serie?

På Intersport rear de ut förra(?) årets modeller av Lundhags T-serie. Jag shoppade mig en T-10 för 350 kr, sitter som en smäck iom nedsänkt höft/avbärarbälte. Ficka och slangklämma för vattenpåse och tio liter packutrymme - kort sagt allt man behöver för en dag på sadeln enligt mig.
T-20 kostar också 350 kr (20 liters varianten), båda finns (fanns) i rött, svart och snygg-orange.

.olow
 
Om du får tag på lundhags T25 Endurance så köp den på en gång!!!
Hur bra som helst och skön.

Men den har slutat tillverkats för ett bra tag sen och de flesta har nog slutsålt, men som sagt så om du hittar den så köp den!!!

/Mattias
 
rikard_wiberg@hotmail.com; sa:
vilken intersport och när köpte du ryggan?

Jag har sett dem på alla Intersportaffärer jag varit inne på i Sthlm.
Köpte min på Sergelgatan för en vecka sen, då fanns säkert en 30-40 ryggor upphängda.
Såg idag att de fanns på Intersport i Fältöversten.

När jag tänker efter så behöver det ju inte innebära att de finns i hela landet :)
 

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.
olow; sa:
Jag har sett dem på alla Intersportaffärer jag varit inne på i Sthlm.
Köpte min på Sergelgatan för en vecka sen, då fanns säkert en 30-40 ryggor upphängda.
Såg idag att de fanns på Intersport i Fältöversten.

När jag tänker efter så behöver det ju inte innebära att de finns i hela landet :)

Damn it! Jag har varit in på alla (läs: båda två) Intersport här i Umeå, på jakt efter en billig T10:a, men icke... de tar fortfarande fullpris för dem. :(
 
nielsjonas; sa:
Hej

Är ute efter en ryggsäck för MTB. Funderar på
en haglöfs LIM.
Någon som testat denna?

Jag har en Lim plus 5 och tycker att den har funkat bra dock var det helt klart på gränsen sist när jag var i Sarek och temperaturen kröp ner till 0C.

/Johnny
 
johnny76; sa:
nielsjonas; sa:
Hej

Är ute efter en ryggsäck för MTB. Funderar på
en haglöfs LIM.
Någon som testat denna?

Jag har en Lim plus 5 och tycker att den har funkat bra dock var det helt klart på gränsen sist när jag var i Sarek och temperaturen kröp ner till 0C.

/Johnny

Ja, visst är det jobbigt att ha en för kall sovsäck på ryggen när man cyklar...

(kunde inte låta bli... :) )
 

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.