Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
På Intersport rear de ut förra(?) årets modeller av Lundhags T-serie. Jag shoppade mig en T-10 för 350 kr, sitter som en smäck iom nedsänkt höft/avbärarbälte. Ficka och slangklämma för vattenpåse och tio liter packutrymme - kort sagt allt man behöver för en dag på sadeln enligt mig.
T-20 kostar också 350 kr (20 liters varianten), båda finns (fanns) i rött, svart och snygg-orange.
Jag har sett dem på alla Intersportaffärer jag varit inne på i Sthlm.
Köpte min på Sergelgatan för en vecka sen, då fanns säkert en 30-40 ryggor upphängda.
Såg idag att de fanns på Intersport i Fältöversten.
När jag tänker efter så behöver det ju inte innebära att de finns i hela landet
Jag har sett dem på alla Intersportaffärer jag varit inne på i Sthlm.
Köpte min på Sergelgatan för en vecka sen, då fanns säkert en 30-40 ryggor upphängda.
Såg idag att de fanns på Intersport i Fältöversten.
När jag tänker efter så behöver det ju inte innebära att de finns i hela landet
Damn it! Jag har varit in på alla (läs: båda två) Intersport här i Umeå, på jakt efter en billig T10:a, men icke... de tar fortfarande fullpris för dem.
Redan när jag var yngre älskade jag att vara ute. Jag visste inte särskilt mycket om ryggsäckar eller passform. Jag stoppade bara ner min utrustning ...
Vi åkte till Fulufjällets nationalpark med ett tydligt mål: att uppleva fjäll på riktigt, men på ett sätt som fungerade även med barn. Fulufjället är ...
Från Bruksvallarna fortsatte vi i fortsatt kallt högtrycksväder. Den befarade spårlabyrinten upp och förbi Ramundberget visade sig vara tämligen ...
3 kommentarer
Det började med en känsla av att tiden hade gått utan att jag riktigt märkt det. Utrustning i garderoben, kartor i hyllan och ett liv som blivit mer ...
I år är det sextio år sedan jag vandrade i Sarek för första gången, och de närmaste dagarna kommer min nya bok ut: Sarek – en biografi. Det är en ...
4 kommentarer