Ny layout.

Jag är ledsen att säga det men jag tycker inte att den nya förstasidan är lika bra som den gamla. Förr gick det att se allt utan att behöva scrolla, det saknar jag. Det känns dessutom lite "plåttrigt" och rörigt.
 
Bättre förr...

Håller med.....det var bättre förr....
Då var det avskalt och rent....
Nu är det för mycket....det tar för lång tid innan man får överblick över första sidan.
Björn
 
instämmer oxå..

Får nog tyvärr oxå hålla med föreg. talare...Den känns mer stökig.Eller så är det bara en vanesak..
 
Vad synd...

Jag hoppas att det är en vanesak för om sanningen ska fram så var vi verkligen JÄTTENÖJDA själva....

Nu finns det liksom plats i mitten för redaktionella nyheter, typ nya avdelningar och sånt, medans det på sidorna kommer in automatiskt från olika databaser...

Finns det in NÅN därute som tycker den är LITE fin i alla fall :/

Vad jag minns fick jag lov att scrolla på den gamla sidan oxå men då kör jag iofs med 1024 * 768....

/Niklas, utsidanförsämrare?
 
Jodå Niklas...

du skrev:
"Finns det in NÅN därute som tycker den är LITE fin i alla fall :/"

Jag tycker att det är lite jobbigt med de inlägg och recensioner som mest kommer till för att ge avsändaren kottar, så jag bakar oftast ihop flera synpunkter i samma brev istället för att skicka två eller flera brev på raken. (Om du förstår hur jag menar!?;-)

Därför har min åsikt om den nya designen hamnat längst ner i mitt inlägg ""Radikal" idé om differensiering av kottetilldelning" i samma forum.

Hälsningar,


/JOHAN

[Ändrat av johanl 2000-11-04 kl 16:48]
 
Snygg sida

Då jag inte såg den gamla layouten har jag inget att jämföra med. Jag tycker hur som helst att det är "kanonföre" på sajten. Jättebra! Har förstasidan som startsida och är lika nöjd varje gång jag startar IE.
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.