Bara det att de inte är så billiga längre, när staten och post mord fått sitt.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ny Biltema Gasolkök
- Trådstartare chilehead
- Start datum
Dom har aldrig varit överdrivet billiga i Kina då det är bra grejer - Biltema kanske ligger 30% över
Brännare och kök är vanliga som finns på t.ex Aliexpress och dom är helt ok - toppklass.
Hur vet du hur den nya brännaren hör dit om den inte ännu har funnits i butik?
Den påminner till utseendet om en brännare som förekommer under namnet
Alocs CS-G22
"påminner om"
ganska rejält :
https://www.ebay.co.uk/itm/223605206663
Fast det intressanta var väl att de påstår att det är ett åretrunt kök med förvärmning? Med tanke på vad som krävs att köra köken inverterat och med vätskematning ser det där lilla förvärmningsröret inte så tillförlitligt ut.
Aktuellt
ANNONS
Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig
Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.
Med tanke på vad polar300 och xxargs och flera beskriver om ålande slangar så ser ju inte konstruktionen optimal ut med tanke på reglerventilens placering.
Men det finns ju platser med mildare vintrar än sverige då funkar den ju året runt. Biltema testar nog inte grejerna utan går på vad tillverkaren skriver. året runt ja, men kanske inte i norden🤨
Men det finns ju platser med mildare vintrar än sverige då funkar den ju året runt. Biltema testar nog inte grejerna utan går på vad tillverkaren skriver. året runt ja, men kanske inte i norden🤨
Faktum är att Vega också har reglerventilen vid flaskanslutningen - det är därför det ska bli så
intressant att labba med de här brännarna på min köksbänk... Vegan brinner bra så här långt,
men jag har ännu inte bestämt hur den ska modifieras för att bli ett alternativ till GB74.
GBP 25 + PostHaveriets och Magdalenas avgifter torde bli mer än vad Biltema angett i katalogen
- så jag väntar...
/Odd
intressant att labba med de här brännarna på min köksbänk... Vegan brinner bra så här långt,
men jag har ännu inte bestämt hur den ska modifieras för att bli ett alternativ till GB74.
GBP 25 + PostHaveriets och Magdalenas avgifter torde bli mer än vad Biltema angett i katalogen
- så jag väntar...
/Odd
Kan man ta av förgasningsslingan på Vega för och rensa koks?
Ok går ju att använda stark kaustiksodablanding med nån ståltråd men då bör man få bort gasflaskedelen då det är aluminium där? Går den ändan och bli kvitt?
Kaustiksoda äter alu men är helt ofarligt mot gummi och järn
Kaustiksoda äter alu men är helt ofarligt mot gummi och järn
Liknande trådar
- Svar
- 2
- Visningar
- 987
Dela:
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar