Naturkompaniets hemsida länkar till Primus.

Förstår inte riktigt vad du menar?
När jag trycker på länken så kommer jag till Naturkompaniet.
Eller menar du något annat?
//Peter

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.
Ok, då har det hänt något konstigt :) tog en screenshot på hur jag har det, hoppas det syns.

Bilagor

• Screenshot.jpg
    Screenshot.jpg
    21.7 KB · Visningar: 563
Inga probs för mig.
Kanske du har klippt i bilden?

Min naturkompanietsida vill vara E24

Bilagor

• Untitled-1.gif
    Untitled-1.gif
    58.8 KB · Visningar: 593
Och nu kommer jag till naturkompaniet...

Det konstiga är att jag inte varit på varken naturkompaniet eller primus hemsidor på några månader så det borde inte ha funnits någonting liggande i något cache...fast jag vet ju faktiskt inte riktigt hur den här magin folk kallar interwebben fungerar egentligen.

Faktum är att de ligger på samma server och det är ju inte så konstigt eftersom det är samma företag, Fenix Outdoor äger ju båda liksom Fjällräven och Hanwag och Tierra.

Kör någon form av "Visual Route" program så ser du att både Naturkompaniet och Primus använder IP-adressen 217.28.195.75 som leder till Wipcore AB.

Jag tycker dock att Naturkompaniet sköter sig bra och inte bara försöker sälja sina egna märken. Jag var från början orolig att det skulle lysa igenom att det är Primus, Fjällrävrn och Hanvags butik, men de verkar inte gynna dessa tillverkare mer än övriga...

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips