Någon som vill segla Trimaran??

Har skaffat en trimaran å vill inte segla själv. Är ingen erfaren seglare men hoppas på att bli bättre.

Jag bor i stockholm och båten finns i Nynäshamn

Hör av er vettja

MVH//Jonathan

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Jag skulle gärna hänga med nån gång. Jag har bara seglat enskrovsbåtar tidigare så trimaran vore kul att testa. Vad heter båtmodellen?

mvh Magnus

Ja vill hänga me å segla!!!

Hej igen!
ja bor i Järna en bit från södertälje.. hänger gärna me ut en sväng!
hör gärna av dig om du har lust!

SpeedDemon

Gäst
Tjenare!
Jag är intresserad, bor i Stängnäs och har seglat tidigare dock ej katta.
Hör av dig om jag får hänga med nån dag o segla.

Tjena,

Vore riktigt skoj och gasta på din båt nån gång! Var precis ute en vecka med seglarskolan och känner mig riktigt biten, vill bara ut och segla mer! Bor i Huddinge och har bil, så det blir nog inga problem att åka ned för en helg eller dagstur.

Är lite ny i hela seglingsbranschen så om nån har tips på hur man gör för att komma ut på sjön, hyra, låna, undervisa etc så är jag tacksam. Har varit ute lite med Soling, Topper och optimist förut men aldrig en Hobie-cat =)

/Magnus

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips