Någon som har plats?

Hej där ute.
Undrar bara om det finns någon som har en plats över som jag kan hyra? (för en kajak alltså)
I Göteborgs skärgård.
Mvh R F

Escape kajakcenter i Önnered har fina platser för kajakförvaring i Bjölahamnen. Det är dock kö för närvarande (står själv i kön). Om du får reda på andra ställen där man kan hyra in sig, mottar jag tacksamt tips!

/micke

Självklart. Jag pratade med varvsägaren på brännö där jag hade min båt innan. Han sa att han eventuellet skulle fixa en container där man kan förvara kajaker. Vet inte om du är intresserad av att ha den där? Men ju fler vi som vill förvara våra kajaker på varvet, dessto snabbare lär han fixa platser

Tack ska du patric. Vet inte hur du har de med plats? Men skulle du vara intresserad av ha en på brännö i så fall?
Mvh Ronnie
Jag vet att de har ett vettigt kösystem på Grefab... Om det finns lediga platser just nu vet jag inte. Ring och fråga. Ställ dig i kö vettja - oavsett hur det går på Brännö.

Nu, just nu är jag personligen inte intresserad av Brännöplats, jag har kajaken på Göteborgs Kanotförening på Saltholmen (där kön är hyvsat lång till kajakplats - men det är en himla trevlig förening!).

Lycka till!

Aktuellt

Springa, vandra, fascineras – redaktörens möte med platåberget

Utsidans redaktör Philipp spenderar en helg på Billingen, Västergötlands största platåberg och en av nyckelplatserna i Sveriges första UNESCO-geopark.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

Till minne: Lars Fält, överlevnadsexpert och författare

Lars Fält, en av Sveriges största profiler inom friluftslivet, har gått bort. Utsidans medarbetare Gabriel Arthur berättar om möten med författaren.

Vinn Haglöfs Breeze Mimic Hood!

Nu har du chansen att vinna vinterns nya favoritjacka från Haglöfs. Vi tävlar ut en vardera av dam- och herrmodellen i valfri färg och storlek!
Självklart. Jag pratade med varvsägaren på brännö där jag hade min båt innan. Han sa att han eventuellet skulle fixa en container där man kan förvara kajaker. Vet inte om du är intresserad av att ha den där?

Schysst, fast för min del tar det lite väl lång tid att ta sig till Brännö för att det ska bli nåt kvar av dagen till paddling. Jag håller tills vidare ut och väntar på escape-folket. Där är dessutom priset bra, tycker jag (runt en tusenlapp per halvår).

Nån som vet hur dyrt det är hos grefab?

/m

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips