Någon som har plats?

Hej där ute.
Undrar bara om det finns någon som har en plats över som jag kan hyra? (för en kajak alltså)
I Göteborgs skärgård.
Mvh R F

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Escape kajakcenter i Önnered har fina platser för kajakförvaring i Bjölahamnen. Det är dock kö för närvarande (står själv i kön). Om du får reda på andra ställen där man kan hyra in sig, mottar jag tacksamt tips!

/micke

Självklart. Jag pratade med varvsägaren på brännö där jag hade min båt innan. Han sa att han eventuellet skulle fixa en container där man kan förvara kajaker. Vet inte om du är intresserad av att ha den där? Men ju fler vi som vill förvara våra kajaker på varvet, dessto snabbare lär han fixa platser

Tack ska du patric. Vet inte hur du har de med plats? Men skulle du vara intresserad av ha en på brännö i så fall?
Mvh Ronnie
Jag vet att de har ett vettigt kösystem på Grefab... Om det finns lediga platser just nu vet jag inte. Ring och fråga. Ställ dig i kö vettja - oavsett hur det går på Brännö.

Nu, just nu är jag personligen inte intresserad av Brännöplats, jag har kajaken på Göteborgs Kanotförening på Saltholmen (där kön är hyvsat lång till kajakplats - men det är en himla trevlig förening!).

Lycka till!

Självklart. Jag pratade med varvsägaren på brännö där jag hade min båt innan. Han sa att han eventuellet skulle fixa en container där man kan förvara kajaker. Vet inte om du är intresserad av att ha den där?

Schysst, fast för min del tar det lite väl lång tid att ta sig till Brännö för att det ska bli nåt kvar av dagen till paddling. Jag håller tills vidare ut och väntar på escape-folket. Där är dessutom priset bra, tycker jag (runt en tusenlapp per halvår).

Nån som vet hur dyrt det är hos grefab?

/m

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips