Mygghjälp

Finns det ngn som vet var man kan få tag på Bäckolja har provat en hel del andra produkter men inga som är lika bra.
 
nordicsummer

getout.se har en blandning mellan beckolja och djungelolja som heter nordicsummer som skall vara bra men jag har inte provat den ennu.
 
Re: nordicsummer

chreri; sa:
getout.se har en blandning mellan beckolja och djungelolja som heter nordicsummer som skall vara bra men jag har inte provat den ennu.

Precis som chreri skriver så är nordic summer en blandning av bäckolja & djungelolja. Dock i "fast" form. Typ som skovax. Det bästa myggmedlet jag någonsin testat. Alla kategorier!

// Lars
 
kräkos; sa:
Finns det ngn som vet var man kan få tag på Bäckolja har provat en hel del andra produkter men inga som är lika bra.
Det finns två andra medel som hjälper mot mygg. Den första heter före midsommar och den andra efter augusti. Det är bara att välja. // RJ
 
Bäckolja

Funkar inte luktar oljad slipers och du blir biten ändå... Djungelolja helt överlägset, jag hade båda bäckoljan (i glasflska)och djungelolja med på vandringen för ett per år sen och bäckoljan luktar mest illa speciellt om du skall tälta utan dusch i ett par dagar. Har inte haft med bäckoljan sen dess bara djungelolja. (min erfarenhet)

//jonas
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.