Multisport i och kring skåne?

Känns som om det är dåligt med det tyvärr. Har inte hållt på något med multisport men tycker att det verkar skitskoj, men det verkar va brist på det här.
 
Tråkigt!

Hejsan!
Jag tränar i gym och spinning etc... och nu vill jag utvecklas.. jag vill testa på multisport (blev biten av camp malloy...) och nu verkar det inte finnas någon organisation, förening eller nått här i närheten!! Irriterande, vad ska man gör för att fixa detta, finns säkert flera som irriterar sej på detta ju! //Emma
 
Absolut! det är precis så jag känner också! jag är aktiv inom friskis & svettis & är ledare där, men har bestämt mig för att börja löpträna, för att ha en grund för multisport, har också fastnat för det efter camp molloy...heja peter! *haha*
 
Hjälp på vägen

spinn_emma; sa:
Hejsan!
Jag tränar i gym och spinning etc... och nu vill jag utvecklas.. jag vill testa på multisport (blev biten av camp malloy...) och nu verkar det inte finnas någon organisation, förening eller nått här i närheten!! Irriterande, vad ska man gör för att fixa detta, finns säkert flera som irriterar sej på detta ju! //Emma
Det behövs inget förbund eller förening för att träna och sätta upp ett lag för Multisport!
Några tips:
- Snacka ihop er med likasinnade och med samma ambitionsnivå tex genom detta forum.
- Bestäm någon tävling som ni alla vill vara med på och börja träna och peppa varandra för den.
Bor ni på olika orter kan man lämna träningsrapporter och tips till varandra varje vecka via mail.
- Bjud in och arrangera helgträningsläger för varandra i laget några gånger om året ifall ni inte bor i samma stad.

Ha hur kul som helst!!
/Henrik, som tävlat i lag där medlemmarna varit spridda runt om i halva Sverige!
 
Re: SARA

doug_reed; sa:

Har aldrig testat på multisport, men vore skoj att testa på det nån gång. Så om det är någon som är sugen att hänga på så kan jag tänka mig att ställa upp i tävlingen som nämns ovan. För en gångs skull så är det ju något som är i närheten av där man bor.

/Ola som känner att man flyttat närmare kontinenten, men längre från en del roliga saker sen man hamna i skåneland
 
Re: Tråkigt!

spinn_emma; sa:
Hejsan!
Jag tränar i gym och spinning etc... och nu vill jag utvecklas.. jag vill testa på multisport (blev biten av camp malloy...) och nu verkar det inte finnas någon organisation, förening eller nått här i närheten!! Irriterande, vad ska man gör för att fixa detta, finns säkert flera som irriterar sej på detta ju! //Emma

Ett förbund var på G förra året, men intresset var för lågt så planerna på det vilar tills vidare. Jag tror dock att det kommer, det fins flera fördelar med ett förbund.
 
multisport

Hej!

Jag är också väldigt intresserad av multisport och vill gärna komma igång och tävla. Har varit med på Långfredagen i Småland förra året och tyckte det var jobbigt, men väldigt kul. Känner att jag behöver träna lite mer bara. Jag har hittat en *triathlonklubb' här i Malmö som har träning nästan varje dag i veckan. Det är ju alltid roligare om man har någon att träna med dessutom. Du får gärna höra av dig om du är sugen på att hänga på!
Min mailadress är madelene.schoug@spray.se

//Madelene
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Pelle_Hedblom Argentière Multisport/VTT V.31 Multisport 2
Fredrik_Lindell Söker multisport tävlingspartner Multisport 1
dranna OMMA multisport race- lift från Jkpg Multisport 0
Richard2 Drömmen om pallen. Lagkamrat multisport kort mixedklass sökes Multisport 0
Anette Grinde Multisport eller långspring i Sundbyberg... Multisport 1
declimber Multisport, träningsvän.. Multisport 0
kronhed Multisport i sommar? Multisport 0
miaaa ny i multisport :) Multisport 3
skigo Tränings/ tävlingspartner för Multisport och MTB i Sthlm... Multisport 2
mellgren Träna multisport?! Multisport 0
Himmelhanna Multisport i Trestad? Multisport 1
elin.j Träningskompis Uppsala (löpning, cykling, multisport) Multisport 3
Arne L Simvandring som träning för multisport? Multisport 5
mwildhei Multisport i Göteborg Multisport 0
ulflundstrom Multisport i Malmö & Lund Multisport 2
apb.ericsson Intresse for multisport i Dolomiterna? Multisport 0
kaiowas Multisport? Hjälp.. är så nybörjare man kan bli! Multisport 9
serenade Multisport i Karlstad Multisport 2
Püttan Multisport tävlingar 2005 Multisport 3
LarsBe Träna multisport i Gbg? Multisport 4
Limpbiz Vill du träna multisport?? Multisport 16
mwildhei Multisport på TV idag! Multisport 7
morgman Multisport i Skåne + Blekinge! Multisport 0
3317 AKTIVMERA multisport race! Multisport 0
tomase KFUM Multisport 3:e Juli Multisport 1
0010 Svenska cupen i Multisport! Multisport 0
Bad taste Multisport eller orienteringskunnig tjej Multisport 0
bergholm Multisport i Sundsvall? Multisport 0
0010 Svenska cupen i Multisport 2004 Multisport 4
0010 Multisport på vintern! Multisport 0
salsas Hjäpl- hur börjar jag m multisport Multisport 3
phorsell Multisport utan löpning Multisport 6
nippon Stavar för multisport Multisport 1
vadsbo skvadron multisport i blekinge Multisport 0
Rottis Vill börja träna multisport/träningskompisar sökes Multisport 4
bergholm Träna multisport Multisport 1
susieQ Multisport i Halland (Falkenberg) Multisport 2
Athena Multisport i Småland Multisport 2
jmlove Triathlon Multisport Multisport 0
olrijo Multisport i Uppsala? Multisport 1
fredriklindblad Multisport och klättring... Multisport 2
Obygd Multisport i Halmstad? Multisport 0
frida.ryden multisport juniorer Multisport 1
Gunda Multisport i Umetrakten? Multisport 3
kallbacken Multisport i Västerås Multisport 2
Pampero Multisport för juniorer Multisport 3
grahnan Multisport i Östersund Multisport 0
ulrikaj Multisport/extreme tjej!! Multisport 4
1234321 Multisport lag i Jönköping Multisport 3
Fluoronauten Multisport-4-beginners samt Umeå. Multisport 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.