Multisport i Göteborg?

Någon som vet om det finns någon klubb för multisport i Göteborg? Kanske någon orienterinsklubb med multisportavdelning? Vore kul att hitta träningskamrater. Har ej tävlat i multisport tidigare. Siktar nu på att testa B.A.M.M 30 eller 50 och letar även andra tävlingar. Tips mottages med glädje,
Johan

Träningspartner - Gärna

Hej Johan!
Jag är liksom du himla sugen på att hitta träningspartners inför multisportävlingar. Jag har inte heller provat detta tidigare.
Jag vet tyvärr inte om Göteborg har någon multisportklubb, men försöker hitta info om detta.
Jag är boende i Göteborg. Det vore kul om du kunde höra av dig.
Min mailadress är något konstig, men är som följer:
piaullahagstedt@hotmail.com
Med hopp om svar/Mia Andersson

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Träna!!

Om någon av er ovanstående bor i närheten av Bergsjön, så får ni gärna höra av er. Skulle va kul att ha några mtb, löp kompisar för långpass.. Räknar med att va med i några av de kortare tävlingarna..mest på skoj!

Här är en till....

....som är nyfiken på multisport!
Provade två tävlingar förra året, C2 Sprint (Sthlm) och en Duathlon tävling som anordnades av Triathlon Väst, å tyckte detta var mycket kul!
Kanske Triathlon Väst har någon form av multisportavdelning?!
Tränar mest själv, å det skulle vara roligt att ha fler träningskompisar. Jag finns på mikaelrobo@hotmail.com och bor i Johanneberg.

Ha de fint
//Mikael

GBG

Jag skall till GBG i juli och träna inför Åbro adventure race, några tips på var man kan träna, gärna "riktiga XCbanor"?
Det är främst MTB vi skall träna, viss orientering åxå. Min lagkamrat bor i GBG å jag cyklar dit från Kalmar.

Klubb i Mölndal/Göteborg

Säsongen 2002 kan väl anses avverkad i detta läge? Dags att se fram emot 2003!

FK Herkules i Mölndal är en klubb som numera har multisport i verksamheten. Jag är ordförande i klubben och har för egen del provat på tävling i år. Tyngdpunkten i klubbens verksamhet är orientering. Klubbstuga finns i Gunnebo-området.

För mer informtion så kontakta gärna mig på kjell88@hotmail eller gå in på hemsidan via http://www.orientering.se och sök på klubb "Herkules".

majorna

hej, jag är nyinflyttad i majorna, vill gärna träna långdistanslöpning och allt annat för den delen :)
någon som bor i närheten och vill köra?
körde sthlm maran på 3.05 och ligger i de trakterna med min träning...
erik.ekedahl@gmail.com

AIM Challenge

Det finns en tävling som har arrangerats i Hemsedal en massa år, stort som bara den i Norge, Tävlingen kommer till Sverige i sommar, kolla siten www.aimchallenge.com

Ska vara med själv, har utmanat några polar från SÄPO, får se hur de klarar sig utanför storstan?!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips