MTB kompis Stockholm

Hej!

Jag letar efter folk att cykla mountainbike med och som vill köra ihop. Jag bor i Täby men cyklar gärna vid Hellas på andra sidan stan. Min ambition med cyklingen är att hålla det på nivå som är rolig. Hör av dig om du/ni vill ha sällskap ute i skogen.

Tisdagsrajden

Känner du till Tisdagsrajden
Den borde passa dig.

Redigerat:
Det finns mer att läsa om Tisdagsrajden på nätet
125246.jpg

http://www.mitti.se/tisdagsrajden-gar-vidare-aret-runt/

Senast ändrad:

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Just att få cykelsällskap är en av de stora fördelarna med happymtb.org. Dels deras tisdagsrajder i Hellas och på andra ställen runt Stockholm. Eller så lägger man bara in en post om att man vill ut och cykla någon dag och får garanterat flera svar från folk som vill haka på.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips