MTB kompis Stockholm

Hej!

Jag letar efter folk att cykla mountainbike med och som vill köra ihop. Jag bor i Täby men cyklar gärna vid Hellas på andra sidan stan. Min ambition med cyklingen är att hålla det på nivå som är rolig. Hör av dig om du/ni vill ha sällskap ute i skogen.

Tisdagsrajden

Känner du till Tisdagsrajden
Den borde passa dig.

Redigerat:
Det finns mer att läsa om Tisdagsrajden på nätet
125246.jpg

http://www.mitti.se/tisdagsrajden-gar-vidare-aret-runt/

Senast ändrad:
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Just att få cykelsällskap är en av de stora fördelarna med happymtb.org. Dels deras tisdagsrajder i Hellas och på andra ställen runt Stockholm. Eller så lägger man bara in en post om att man vill ut och cykla någon dag och får garanterat flera svar från folk som vill haka på.

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.