Min presentation

Nog kan jag redigera min presentation, men å andra sidan känns det ganska ointressant för närvarande eftersom ingen ändå kan se den...
 
Testade att titta på några profiler på skoj. Klickade på Scandiacas profil:

Hoppsan! Vi stötte på några problem.
Denna medlem begränsar vem som kan se deras fullständiga profil.

Isjonssons kunde jag inte heller se men fick inget felmeddelande, kunde bara inte klicka på signaturen. Men nu kunde jag läsa profilinlägget som jag trodde var ett pm. Kan alla se det?
 
Klickar jag på Kommentarer i min egen profil får jag förslag att "se alla kommentarer" och klickar jag där kommer en massa kommentarer från och till folk som jag inte haft att göra med. Det känns dumt att kunna läsa andras privata (?) kommentarer.
 
Testade att titta på några profiler på skoj. Klickade på Scandiacas profil:

Hoppsan! Vi stötte på några problem.
Denna medlem begränsar vem som kan se deras fullständiga profil.

Isjonssons kunde jag inte heller se men fick inget felmeddelande, kunde bara inte klicka på signaturen. Men nu kunde jag läsa foruminlägget som jag trodde var ett pm. Kan alla se det?

Jag får samma meddelande på dig numera men i lördags kunde jag läsa hela din presentation.
Nu ser jag inte ditt namn längre Monica!
Ok! Jag har alltid försökt att vara öppen med info om mig men här var det stopp.
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.