min kartor fungerar ej !!

Piratkartor gynnar Garmin?

Ja där ser man.

Men det är ju troligt Garmin har samma crack som du har till gång till. Och de vore ju idioter om de inte åtgärdade sina hål så att säga.

Sen måste ju även jag påpeka hur urkorkat denna tråd inleddes. Vi vet fortfarande inte vilken modell det är?

Jag har fått för mig att Garmin inte är så intresserade av att stoppa piratkartorna.
Många väljer Garmin just för att kartorna finns att få tag på gratis...
Jag tror att det är just därför som Garmin idag är störst på GPS-marknaden.
Själv känner jag flera som köpt Garmin just av den anledningen att kartorna finns gratis...

Garmin är nog nöjda men kanske inte Lantmäteriet...

Och Lantmäteriet är ju statligt har jag precis för mig så det är ju vi, dvs. hela svenska folket som äger det och jag gör ju precis vad jag vill med min egendom.

Aktuellt

Månadens fråga: Hösten är här – vad lockar mest?

Är hösten en tid för svampplockning runt knuten – eller lockar äventyren? Vi tar pulsen på Friluftssverige hösten 2025.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

20 år av diskussioner om torkad mat – och 10 tips!

I år har en av Utsidans populäraste forumtrådar, "Torka mat", varit aktiv i 20 år. Här bjuder vi på tips till dig som vill börja torka egen utemat!

”I nivå med luften vid flerfiliga motorvägar”

Ny forskning visar att klätterskornas skosulor släpper ut riskfyllda kemikalier i luften när de nöts. Nu växer trycket på branschen att agera.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips