Microsoft vill köpa Garmin

Må det aldrig hända.. Garmin har visserligen inte världens bästa kundsupport men bra produkter. Men Microsoft... Hjälp! Då blir allt sämre.

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Pyttemjuk i bilen

Det är väldigt bra att ingen på Pyttenjuk fått vara i närheten av min bil och förhoppningsvis är det så även i nästa bil.

Om jag får motorstopp vid ett trafikljus, för att jag råkat att lägga in 3:ans växel i stället för 1:an, och när jag sedan försöker starta igen får följande meddelade.

”Du stängde inte av din bil på rätt sätt. Undvik att stänga av bilen på ett felaktigt sätt. Databasen genomsöks därför, vilket kommer att ca 4 minuter. Ha tålamod.”

Sådant vill jag slippa, och förmodkigen även dom som råkar stå efter mig vid trafikljuset.

Per

Om du lägger till logiken att artikeln jag refererade till är publicerad före den som refereras ovan, och den i sin tur före det första inlägget i tråden, blir det nog mer logiskt för dig.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips