Microsoft vill köpa Garmin

Må det aldrig hända.. Garmin har visserligen inte världens bästa kundsupport men bra produkter. Men Microsoft... Hjälp! Då blir allt sämre.

Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Pyttemjuk i bilen

Det är väldigt bra att ingen på Pyttenjuk fått vara i närheten av min bil och förhoppningsvis är det så även i nästa bil.

Om jag får motorstopp vid ett trafikljus, för att jag råkat att lägga in 3:ans växel i stället för 1:an, och när jag sedan försöker starta igen får följande meddelade.

”Du stängde inte av din bil på rätt sätt. Undvik att stänga av bilen på ett felaktigt sätt. Databasen genomsöks därför, vilket kommer att ca 4 minuter. Ha tålamod.”

Sådant vill jag slippa, och förmodkigen även dom som råkar stå efter mig vid trafikljuset.

Per

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.
Om du lägger till logiken att artikeln jag refererade till är publicerad före den som refereras ovan, och den i sin tur före det första inlägget i tråden, blir det nog mer logiskt för dig.

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.