Vart kan jag köpa denna ?
Eller ladda ner ?
Snälla svara !
Eller ladda ner ?
Snälla svara !
Jösses, sök på ordet Kazaa och försvinn med piratkopieringen härifrån! Lycka till med spionprogrammen du samtidigt infekterar din dator med!Garmin Vista; sa:Kan du fixa länken ?
PR; sa:Jösses, sök på ordet Kazaa och försvinn med piratkopieringen härifrån! Lycka till med spionprogrammen du samtidigt infekterar din dator med!Garmin Vista; sa:Kan du fixa länken ?
Stående; sa:Men jag är så enkel så jag kan inte dömma för det!
Vi alla gör väl alltid något som är olagligt i våra liv om inte det för den skull handlar om piratkopior. Frågan är hur skötsam måste jag skälv vara för att kunna "gnälla" på andra.
Du kanske skulle läst mitt inlägg innan du började klaga? Jag har inte dömt eller ens gnällt på någon för att de piratkopierar men jag är förbannat trött på att detta forum mot Utsidans uttryckliga vilja handlar om hur man bäst skall kunna stjäla i varannan tråd.Stående; sa:Men jag är så enkel så jag kan inte dömma för det !
vi alla gör väl alltid någon som är olagligt i våra liv om inte det för den skullen handlar piratkoppior. Frågan är hur skötsam måste jag skälv vara för att kunna "gnälla" på andra.
PR; sa:Du kanske skulle läst mitt inlägg innan du började klaga? Jag har inte dömt eller ens gnällt på någon för att de piratkopierar men jag är förbannat trött på att detta forum mot Utsidans uttryckliga vilja handlar om hur man bäst skall kunna stjäla i varannan tråd.Stående; sa:Men jag är så enkel så jag kan inte dömma för det !
vi alla gör väl alltid någon som är olagligt i våra liv om inte det för den skullen handlar piratkoppior. Frågan är hur skötsam måste jag skälv vara för att kunna "gnälla" på andra.
Som jag sade: ta piratkopieringen någon annan stans!
Du har alldeles rätt i att det var nedvärderande, det var helt avsiktligt för att jag ville ha slut på ämnet. Om du tittar efter så ser du att jag fem gånger tidigare efter bästa förmåga har försökt hjälpa honom (utan att nedvärdera) och fint försökt få honom att förstå att vi här pratar om legala saker trots att jag haft på känn vad han varit ute efter hela tiden.Stående; sa:Det jag reagerade på var din inledning "Jösses, sök på ordet... "
Tog det som nervärderade! bara för andra inte har så hög datorvana som du verkar ha, fast lite konstigt att du inte ens hört talas om Kazaa light !