MetroGuide Europé

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Re: Re: Länk !

PR; sa:
Garmin Vista; sa:
Kan du fixa länken ?
Jösses, sök på ordet Kazaa och försvinn med piratkopieringen härifrån! Lycka till med spionprogrammen du samtidigt infekterar din dator med!

Nu måste man ju inte tanka piratkopior bara för man använder sig av Kazaa. Inte för jag vill dömma någon men det är ett faktum att det även finns "lagliga" saker att tanka. Kazaa light finns och där är det INGA spionprogram ! Fast jag kan hålla med om att just denna diskution om MetroGuide Europe var pirat.

Men jag är så enkel så jag kan inte dömma för det !
vi alla gör väl alltid någon som är olagligt i våra liv om inte det för den skullen handlar piratkoppior. Frågan är hur skötsam måste jag skälv vara för att kunna "gnälla" på andra.

Guest

Gäst
inte så lätt att tanka

Inte så lätt att tanka ner. Jag har förökt o pröva o det lutar åt tider uppåt nåt dygn.
Men som seriös användare så använder man väl köpt vara? Tänk om man har en knäckt kopia med sig ut på havet o den upphör att fungera...

Re: Re: Re: Länk !

Stående; sa:
Men jag är så enkel så jag kan inte dömma för det!
Vi alla gör väl alltid något som är olagligt i våra liv om inte det för den skull handlar om piratkopior. Frågan är hur skötsam måste jag skälv vara för att kunna "gnälla" på andra.

Det är ingen fråga alls, det. Det blir ju ingen kvar till att uppfostra någon, om bara de felfria får göra det. Men vem som helst kan ju bli klokare med åren, speciellt om någon annan (som kanske redan blivit det) påpekar hur man bör bära sig åt.

Anders

Re: Re: Re: Länk !

Stående; sa:
vi alla gör väl alltid någon som är olagligt i våra liv om inte det för den skullen handlar piratkoppior. Frågan är hur skötsam måste jag skälv vara för att kunna "gnälla" på andra.
Du kanske skulle läst mitt inlägg innan du började klaga? Jag har inte dömt eller ens gnällt på någon för att de piratkopierar men jag är förbannat trött på att detta forum mot Utsidans uttryckliga vilja handlar om hur man bäst skall kunna stjäla i varannan tråd.

Som jag sade: ta piratkopieringen någon annan stans!

Re: Re: Re: Re: Länk !

PR; sa:
Stående; sa:
Du kanske skulle läst mitt inlägg innan du började klaga? Jag har inte dömt eller ens gnällt på någon för att de piratkopierar men jag är förbannat trött på att detta forum mot Utsidans uttryckliga vilja handlar om hur man bäst skall kunna stjäla i varannan tråd.

Som jag sade: ta piratkopieringen någon annan stans!

Det jag reagerade på var din inledning "Jösses, sök på ordet... "
Tog det som nervärderade! bara för andra inte har så hög datorvana som du verkar ha, fast lite konstigt att du inte ens hört talas om Kazaa light !

Nu är jag inte felfri, tvärt om så har jag massor av fel och brister så jag vill inte alls framhäva mig som bra. Så klaga vill jag inte!
Nu var det också så att under den dagen som gått så stötte jag på en annan skälvutnamd polis/ordningsvakt så kanske var det också en bidragande orsak till att jag reagerade. Jag är så less folk som är skälvutnamda poliser/ordningsvakter.
Tror faktiskt att alla här vet att utsidan inte vill ha några diskussioner om piratkopior. Det har ju påpekats ett antal gånger. Men vissa måste bara bry sig om vad andra gör.

Men som jag sa allt beror på att jag blev utsatt för en skälvutnamd polis/ordningsvakt under den dagen och du råkade få ut det, skäms lite för jag behandlade dig orett för det var ju dock inte mig påhoppet var riktat till.

Nu tänker JAG lämna denna diskussion (den leder ingenstans) och knalla ut med min nyinköpta Vista som dock fortfarande är utan Metro-Guide Europe ;o( och leka lite under hundrastningen.

Re: Re: Re: Re: Re: Länk !

Stående; sa:
Det jag reagerade på var din inledning "Jösses, sök på ordet... "
Tog det som nervärderade! bara för andra inte har så hög datorvana som du verkar ha, fast lite konstigt att du inte ens hört talas om Kazaa light !
Du har alldeles rätt i att det var nedvärderande, det var helt avsiktligt för att jag ville ha slut på ämnet. Om du tittar efter så ser du att jag fem gånger tidigare efter bästa förmåga har försökt hjälpa honom (utan att nedvärdera) och fint försökt få honom att förstå att vi här pratar om legala saker trots att jag haft på känn vad han varit ute efter hela tiden.

Av naturliga skäl ser jag ingen anledning att vara hjälpsam med hans val av piratklient men du ser tydligen det som angeläget. :(

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips