MetroGuide Europé

Re: Re: Länk !

PR; sa:
Garmin Vista; sa:
Kan du fixa länken ?
Jösses, sök på ordet Kazaa och försvinn med piratkopieringen härifrån! Lycka till med spionprogrammen du samtidigt infekterar din dator med!

Nu måste man ju inte tanka piratkopior bara för man använder sig av Kazaa. Inte för jag vill dömma någon men det är ett faktum att det även finns "lagliga" saker att tanka. Kazaa light finns och där är det INGA spionprogram ! Fast jag kan hålla med om att just denna diskution om MetroGuide Europe var pirat.

Men jag är så enkel så jag kan inte dömma för det !
vi alla gör väl alltid någon som är olagligt i våra liv om inte det för den skullen handlar piratkoppior. Frågan är hur skötsam måste jag skälv vara för att kunna "gnälla" på andra.
 

Guest

Gäst
inte så lätt att tanka

Inte så lätt att tanka ner. Jag har förökt o pröva o det lutar åt tider uppåt nåt dygn.
Men som seriös användare så använder man väl köpt vara? Tänk om man har en knäckt kopia med sig ut på havet o den upphör att fungera...
 
Re: Re: Re: Länk !

Stående; sa:
Men jag är så enkel så jag kan inte dömma för det!
Vi alla gör väl alltid något som är olagligt i våra liv om inte det för den skull handlar om piratkopior. Frågan är hur skötsam måste jag skälv vara för att kunna "gnälla" på andra.

Det är ingen fråga alls, det. Det blir ju ingen kvar till att uppfostra någon, om bara de felfria får göra det. Men vem som helst kan ju bli klokare med åren, speciellt om någon annan (som kanske redan blivit det) påpekar hur man bör bära sig åt.

Anders
 
Re: Re: Re: Länk !

Stående; sa:
Men jag är så enkel så jag kan inte dömma för det !
vi alla gör väl alltid någon som är olagligt i våra liv om inte det för den skullen handlar piratkoppior. Frågan är hur skötsam måste jag skälv vara för att kunna "gnälla" på andra.
Du kanske skulle läst mitt inlägg innan du började klaga? Jag har inte dömt eller ens gnällt på någon för att de piratkopierar men jag är förbannat trött på att detta forum mot Utsidans uttryckliga vilja handlar om hur man bäst skall kunna stjäla i varannan tråd.

Som jag sade: ta piratkopieringen någon annan stans!
 
Re: Re: Re: Re: Länk !

PR; sa:
Stående; sa:
Men jag är så enkel så jag kan inte dömma för det !
vi alla gör väl alltid någon som är olagligt i våra liv om inte det för den skullen handlar piratkoppior. Frågan är hur skötsam måste jag skälv vara för att kunna "gnälla" på andra.
Du kanske skulle läst mitt inlägg innan du började klaga? Jag har inte dömt eller ens gnällt på någon för att de piratkopierar men jag är förbannat trött på att detta forum mot Utsidans uttryckliga vilja handlar om hur man bäst skall kunna stjäla i varannan tråd.

Som jag sade: ta piratkopieringen någon annan stans!

Det jag reagerade på var din inledning "Jösses, sök på ordet... "
Tog det som nervärderade! bara för andra inte har så hög datorvana som du verkar ha, fast lite konstigt att du inte ens hört talas om Kazaa light !

Nu är jag inte felfri, tvärt om så har jag massor av fel och brister så jag vill inte alls framhäva mig som bra. Så klaga vill jag inte!
Nu var det också så att under den dagen som gått så stötte jag på en annan skälvutnamd polis/ordningsvakt så kanske var det också en bidragande orsak till att jag reagerade. Jag är så less folk som är skälvutnamda poliser/ordningsvakter.
Tror faktiskt att alla här vet att utsidan inte vill ha några diskussioner om piratkopior. Det har ju påpekats ett antal gånger. Men vissa måste bara bry sig om vad andra gör.

Men som jag sa allt beror på att jag blev utsatt för en skälvutnamd polis/ordningsvakt under den dagen och du råkade få ut det, skäms lite för jag behandlade dig orett för det var ju dock inte mig påhoppet var riktat till.

Nu tänker JAG lämna denna diskussion (den leder ingenstans) och knalla ut med min nyinköpta Vista som dock fortfarande är utan Metro-Guide Europe ;o( och leka lite under hundrastningen.
 
Re: Re: Re: Re: Re: Länk !

Stående; sa:
Det jag reagerade på var din inledning "Jösses, sök på ordet... "
Tog det som nervärderade! bara för andra inte har så hög datorvana som du verkar ha, fast lite konstigt att du inte ens hört talas om Kazaa light !
Du har alldeles rätt i att det var nedvärderande, det var helt avsiktligt för att jag ville ha slut på ämnet. Om du tittar efter så ser du att jag fem gånger tidigare efter bästa förmåga har försökt hjälpa honom (utan att nedvärdera) och fint försökt få honom att förstå att vi här pratar om legala saker trots att jag haft på känn vad han varit ute efter hela tiden.

Av naturliga skäl ser jag ingen anledning att vara hjälpsam med hans val av piratklient men du ser tydligen det som angeläget. :(
 
Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
3322 Garmin 60cs och Metroguide - vill inte Navigering 5
HåkanC Bästa Garmin vägkarta, City Navigator eller Metroguide? Navigering 1
ekis Var köpa Garmin Metroguide senaste ver (v10)? Navigering 5
PalleKuling metroguide europe v5 -installationsproblem Navigering 0
chripopper Metroguide vs city navigator? Navigering 2
nickeB Problem med min Garmin 60CSX och MetroGuide Europe Navigering 4
patrix10 Rutter metroguide europe7? Navigering 7
Enicar MetroGuide V8 Navigering 0
goranwi nRoute v.2.6.1 och MetroGuide 5 Navigering 5
fihn Navigeringsproblem Map60c-Metroguide v.6 EU Navigering 6
johanniska Skillnad mellan Metroguide och City Select? Navigering 2
chuck Metroguide V7 Navigering 0
RedBreather Metroguide Europa v6 och Garmin 60CS..... Navigering 24
Crawler Autorouting med Metroguide v6 Navigering 27
Vandrare Garmin Metroguide och Roads and Recreation Navigering 4
Store Garmin nRoute har nu stöd för MetroGuide 5 och senare Navigering 2
Tony-Avesta 60CS och Metroguide Europe...? Navigering 12
kemzon Garmin 76s Metroguide Navigering 4
apersson850 Metroguide Europe 6 Navigering 8
micke.lu MapEdit / Metroguide användare!! Navigering 9
Sportbil City Select vs. MetroGuide - iQue frågor Navigering 2
Johan es MetroGuide och "basemap" i eTrex Legend? Navigering 23
jasy Metroguide Navigering 3
jasy Vägval Resplan vs. Metroguide m.fl. Navigering 1
Garmin Vista MapSource MetroGuide Navigering 1
chuck MetroGuide Navigering 9
Tony_Avesta MapSource Metroguide Europe, kass sökfunktion!? Navigering 4
Tony_Avesta Nu jäklar har jag fått Metroguide E!! Navigering 4
hogskolan MetroGuide Europe Navigering 2
Tony-Avesta MetroGuide, MapSource, vad skall man ha tro?? Navigering 7
bertilstenfeldt X-pris MetroGuide Europa Navigering 0
bengtberg Skillnad mellan MetroGuide och Roads&Recreation? Navigering 21
LarsLa Nya Mapsource Metroguide Europe Navigering 2
magnushansson Skillnad på Metroguide och RR Navigering 3
Sportbil Hur mycket Metroguide ryms i en eTrex Legend? Navigering 3
lod MapSource Roads & Recreation eller MetroGuide Navigering 6
theo12 E map routeplanner metroguide R&R Navigering 0

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.