Medlemssidorna

Om jag har förstått det rätt,så går det inte att få fram andra medlemmars "egna" sidor(medlemssidor) utan att söka efter en specifik medlem.Synd!Annars kunde ju medlemmarna kategoriseras i intressekategorier,då kunde man gått in där o b.la. tittat på deras egna fotoalbum.Eller så är det bara jag som är så korkad att jag inte hittat den funktionen..
 
Du..

tog ordet ur min mun...precis vad jag har funderat över också.
Fotoalbumet skulle ju var roligt/spännande att titta i.
Björn
 
Fotoalbumet ja...

Fotoalbum är ju förvisso en trevlig detalj men i ärlighetens namn, hur många kommer lägga in foton där?
Däremot att kunna kategorisera medlemmar efter intressen är inte alls en dum idé.

/Richard
 
Bautabra

Jag tycker fotoalbumen är lysande, till exempel har jag precis varit inne och kollat på de två ovanstående herrarnas bilder.

Men det kanske förutsätter ett visst fotointresse?

Mer bilder!
/pierre - som tänker försöka komma till skott så småningom med att lägga in bilder...
 
Fotoalbum

Personligen tycker jag att det skulle va skoj att kolla in bilder från andras vandringar,expeditioner eller annat skoj.Det är ju väldigt lätt att nu lägga in bilder oxå.Så,passa på att lägga in många bilder nu.
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.