Måste man har 100MB ledigt i sin PDA för TomTom3?

Måste man det eller kan man komma runt det på någotvis? Har ca 30MB ledigt och skulle vilja testa lite bara.

Det måste man inte, det fungerar på min gamla PDA som bara har 64MB i minne. Däremot måste du väl ha en del ledigt för kartor.

Månadens produkt: Trangia Nest
De nya tallrikarna, skålarna och muggarna packas smidigt och kompakt ihop med Trangias klassiska kök. Ta chansen att vinna och testa serien!
Ja det vet jag. Formulerade mig dåligt. TomTom går ju bra att installera i PDAn men sen måste man ju ha 100MB för att få in några kartor. Skulle vilja kunna välja en del av Sverige men det verkar inte gå

Aktuellt

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.

Snälltåget – på räls till äventyret

Snälltåget – på räls till äventyret
Möt Snälltåget på Outdoor Festival 2026 – som tar dig till friluftsdestinationer i Sverige och Europa. Som festivalbesökare får du 10% rabatt.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!

Testa, lär och gör: Aktiviteterna på Outdoor festival

Testa, lär och gör: Aktiviteterna på Outdoor festival
"Äventyrspasset" ger tillgång till aktiviteter, clinics och föredrag över hela festivalområdet. Som Utsidan Plus-medlem får du passet gratis!
16 MB även i Skandinavien

Enligt TomTom finns 16MB segment för Skandinavien, men inte de större på 32 och 64 MB.

I mitt ex. av TT3 så kan jag ladda in 6st. valbara 16mb-bitar över Sverige (dessutom vissa norgebitar som går en bra bit in i Sverige)
Välj "Installera 16mb"
/Runar
[Ändrat av errbe 2004-08-24 kl 17:31]

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.