Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Marsturer 2011.
- Trådstartare Stuvarn
- Start datum
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Det räcker för rollövningar men eftersom jag inte är intresserad av sådant...
Du är nog en av dom få som kan rolla (vad jag har förstått), men klart uttalat lessnat på det.
Däremot ser ju inte marsdiket så hemskt inbjudande ut. Man känner mer för att mata gräsänder och gå hem och dricka varm choklad med konjak. Men våren är på väg...
Nu är det slut med paddelmaskin för den här säsongen..
Jacob och jag paddlade från klubben upp och rundade Långa bryggan i Bjärred, runt 30 km. Skönt ute på havet, helt vindstilla och ett svagt dis, men lite mörkt och kallt på slutet. Tyvärr har isen inte riktigt släppt ända fram till klubben så vi fick börja och sluta med 300 meters lyft. Det och ett aningens för högt tempo kändes i axlarna..
2 månader till M24KC..
/ Ulf
Jacob och jag paddlade från klubben upp och rundade Långa bryggan i Bjärred, runt 30 km. Skönt ute på havet, helt vindstilla och ett svagt dis, men lite mörkt och kallt på slutet. Tyvärr har isen inte riktigt släppt ända fram till klubben så vi fick börja och sluta med 300 meters lyft. Det och ett aningens för högt tempo kändes i axlarna..
2 månader till M24KC..
/ Ulf
Fick till lite paddling igår oxå! Det blev ca 20km med ett litet fikastopp på Långholmen!
/Janne
Har ni gått tillbaka till "kolskyfflarna"?
Har ni gått tillbaka till "kolskyfflarna"?
Ja det har vi! Hellre kolskyffel än kolpinne
/Janne
Ja det har vi! Hellre kolskyffel än kolpinne
/Janne
En träplanka kan ju vara bra att dra upp kanoten på om man inte har Kayaksaver med sig men en ömtålig kolfiberplanka verkar bara dyr...
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg