Lundhags T-skate Pro med NNN BC-Bindning?

Jag är lite sugen på att skaffa Lundhags T-Skate Pro men undrar om man kan montera rotefella NNN BC-bindningar på dom. I alla produkttexter så står det bara Nis elller SNS. Någon som vet?

Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Hade samma fundering förra säsongen. Till slut bestämde jag mej för T-skate med nnn binning. Är riktigt nöjd med dem. Jag har sko nr 43 och valde 45cm skridskor.

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Har precis reklamerat mina T-Skate eftersom nitarna som håller skenan kröp ut varvid skenan inte sitter fast längre.
Har i veckan hört ytterligare 4 som har haft problem med att skenan släpper på T-skate så man blir onekligen lite skeptisk.
Bra skridsko för övrigt men det är inget kul att åka på lösa skenor.

Sidoinställning

Det är viktigt att kunna ställa in bindningen i sidled så att man balanserar rätt på skridskorna och för att få bra åkteknik
Vad jag förstår går det inte på T-Skate

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.
Sidoinställning

Jo en del kanske kan det, men det vet man ju inte innan om det passar just en själv
Jag började med att köpa skridskor utan sidoinställning och det ångrar jag Det går ju att åka med, men jag fick ingen bra åkteknik Kunde inte ta ordentliga ytterskär
Det blev mycket bättre när jag skaffade sådana där jag kunde justera bindningen i sidled

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.