Loggas ut hela tiden?

Jag blir, sedan några dagar, utloggad hela tiden även om jag inte har stängt webbläsaren. Kör safari.

Har inte ändrat några inställningar och blir inte utloggad från andra sidor. Kanske har någon uppdatering fått nån oönskad bieffekt?

Även jag kör Safari på mobilen och har inte noterat den bieffekten?

Mest irriterad på cookieblaffan som dyker upp minst en gång i månaden trots inloggad och aktivt tackat nej till all delning av min information till asocialamedier och reklammakare.

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Även jag kör Safari på mobilen och har inte noterat den bieffekten?

Mest irriterad på cookieblaffan som dyker upp minst en gång i månaden trots inloggad och aktivt tackat nej till all delning av min information till asocialamedier och reklammakare.

Får se om det dyker upp någon mer som delar mitt problem, annars får jag väl försöka felsöka ordentligt i min ände.

Cookieblaffan slipper jag trots att många verkar få upp den.

Testa med en annan webläsare. Jag har inga sådana problem med Chrome, varken utloggningar eller cookieblaffor.

clindh

Forumvärd
Vi har inte gjort några uppdateringar som kan tänkas påverka detta, så troligen något lokalt med cookies då.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips