Loggas ut hela tiden?

Jag blir, sedan några dagar, utloggad hela tiden även om jag inte har stängt webbläsaren. Kör safari.

Har inte ändrat några inställningar och blir inte utloggad från andra sidor. Kanske har någon uppdatering fått nån oönskad bieffekt?
 
Även jag kör Safari på mobilen och har inte noterat den bieffekten?

Mest irriterad på cookieblaffan som dyker upp minst en gång i månaden trots inloggad och aktivt tackat nej till all delning av min information till asocialamedier och reklammakare.
 
Även jag kör Safari på mobilen och har inte noterat den bieffekten?

Mest irriterad på cookieblaffan som dyker upp minst en gång i månaden trots inloggad och aktivt tackat nej till all delning av min information till asocialamedier och reklammakare.

Får se om det dyker upp någon mer som delar mitt problem, annars får jag väl försöka felsöka ordentligt i min ände.

Cookieblaffan slipper jag trots att många verkar få upp den.
 
Testa med en annan webläsare. Jag har inga sådana problem med Chrome, varken utloggningar eller cookieblaffor.
 

clindh

Forumvärd
Vi har inte gjort några uppdateringar som kan tänkas påverka detta, så troligen något lokalt med cookies då.
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.