litet tält till bra pris??

någon som har koll på ett en manna tält för bra pris??

det ska vara ett bra och lätt tält men ej svindyrt.

/pelka

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Intersport har ett enkilos enmanstält som diskuterades på utsidan i somras, om det är bra eller ej överlåter jag åt andra att bestämma.

/M

MSR Hubba HP

Hubba HP är ett 3-säsongstält...med en vikt på 1360g! Kostar från England ca 2000kr!
Ett klart mycket bättre köp än ett enkelvävstält!

Ska du bara vara ute på sommaren så köp ett Hubba eller Hubba Carbon (innertältet är helt i mesh)!

Bilagor

• hubba hp1.JPG
    hubba hp1.JPG
    11.4 KB · Visningar: 1,838
Hubba HP är ett 3-säsongstält...med en vikt på 1360g! Kostar från England ca 2000kr!
Ett klart mycket bättre köp än ett enkelvävstält!

Ska du bara vara ute på sommaren så köp ett Hubba eller Hubba Carbon (innertältet är helt i mesh)!

har du koll på någon bra site man kan titta på tältet och beställa i från???

mvh/pelka

Längre ner..

Kolla lite längre ner i "Bo och sova" så hittar du en tråd om MSR tält, där finns en del länkar till affärer, bla till England...

//A

har du beställt från någon av dom sidorna??vilken av dom är det?

är det pålitlig site??
Jag betraktar normalt sett alla brittiska nätbutiker som pålitliga och seriösa. De har bäst "kultur" och kontroll av de länder jag känner till.
Jag har aldrig haft problem med beställning från Storbritannien, oavsett vad jag beställt och vilka jag beställt från.
Jag har beställt från åtminstone 20 olika ställen - böcker, skor, skjortor, friluftsprylar, elektronik m.m.

Undrar du över någon särskild sajt så precisera gärna.

vart kan man hitta Hubba HP är ett 3-säsongstältet till bästa pris i UK då??

såg att någon skrev att det fanns på någon sajt för ca 2000kr???

jag ska ha ett 3-säsongstält

mvh/pelka

Senast ändrad:

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips