Liner till sovsäck

Tack alla för intressanta åsikter! har också funderat en hel del på enbart köra på underställ i säcken. Får prova både och!

Hur tycker du att reactor fungerar? ger den så mycket extra värme som det står? är det kännbart varmare än sidenlakanet? har kikat på ett sånt, så därför jag undrar.

måste få återkomma med åsikt om värmen mer.. däremot så är det inte alls lika "halkigt" som siden såklart. På gott och ont. Man glider lättare in i sidenlakanet. Och det är mycket lättare än siden.

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.
finns tydligen olika, mitt väger betydligt mer än 255g när jag känner på dem, men sidenlakanet är ganska rejält och har fack för kudde (eller att pula in kläder i) :)

Onepiece i ull. Oslagbart bättre än ett innerlakan man bara trasslar in sig i.

+ filtade strumpor på vintern.

m_woolp_7384.jpg

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips