Ledig plats Expedition Aconcagua Avresa 28/12

Ja det är ganska kort varsel men om någon är intresserad så finns det en plats kvar på vår expedition till Aconcagua med avresa i år 28/12. Expeditionen varar 26 dgr.

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Hej! Roligt sammanträffande!

Satt precis och pratade om Aconcagua igår kväll med en kompis. Hade planerat i somras att dra dit nu i januari, efter att jag muckat från lumpen. Det blev dock inte riktigt så, hittade inget folk att åka med.

Hur som helst har du fångat mitt intresse, men jag skulle gärna vilja veta mer.

//Peter

Aconcagua

Jag är intresserad, skickar ett mail. Vet dock ej om jag får ledigt men det kan jag ta reda på rätt snabbt..

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips