Ledig plats Expedition Aconcagua Avresa 28/12

Ja det är ganska kort varsel men om någon är intresserad så finns det en plats kvar på vår expedition till Aconcagua med avresa i år 28/12. Expeditionen varar 26 dgr.

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Hej! Roligt sammanträffande!

Satt precis och pratade om Aconcagua igår kväll med en kompis. Hade planerat i somras att dra dit nu i januari, efter att jag muckat från lumpen. Det blev dock inte riktigt så, hittade inget folk att åka med.

Hur som helst har du fångat mitt intresse, men jag skulle gärna vilja veta mer.

//Peter

Aconcagua

Jag är intresserad, skickar ett mail. Vet dock ej om jag får ledigt men det kan jag ta reda på rätt snabbt..

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips