lagkamrater!

• Trådstartare anton.holmberg@telia.com (anders)
  • Start datum

anton.holmberg@telia.com (anders)

Gäst
hej!
för alla "multisport" intresserade!
vi behöver fler lagkamrater till vårat lag!
-kommer från sthlms området!
-vi har sponsorer!
-killar och tjejer sökes ålder 18-25!

/
anders.

Norrköping

Vi är två killar som nu studerar i Norrköping som är mycket intresserad av att deltaga i ett multisportlag.

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.
multisport....

tja...20 årig kille från malmö som är intresserad av att vara med, är topptränad och verkligen motiverad....hör av er.....mvh jonas

Ny lagkamrat????

Hej Anders!
Är intresserad av att träna och tävla med ett multi-sportlag.

Mvh
Anna Söder
E-mail: anna.soder@telia.com

Lagkamrat?

Hej
Jag heter Kristian bor i södra Stockholm
är intresserad av att va med i ett lag.
Svara gärna
Abrahamsson_k@hotmail.com

Javisst!

Jag är intresserad av Erat lag. Mångårig erfarenhet från tävlingar både i sverige och utomlands har jag.
23 år. tok positiv när det är som jävligast.

Hör av dig.
/Martin

Hejsan

Jag försöker att ligga på en vettig minå vad det gäller träning och deltar i Lidingölopp och finnmarsturen varje år. Det låter inntressant att ni söker folk, jag har inga kompisar att träna med och vem vet det är ju alltid kul att träna regelbundet och tillsammans. Vet dock inte vilken nivå ni ligger på men jag är inntresserad av att satsa en hel del och tid. Hör av er om ni är inntresserade.

Martin

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips