Laga hål i myggnät

Hej
Jag har fått ett litet hål i mitt "myggnät" på tältet det är ett r/s 2 tält. hållet belev av att vår hund fastnade med klon i det. hålet är bara ett par cm.

Tack på förhand
Erik

myggnät

Tack så mycket nu är det bara att ta fram symaskinen jag måste kolla om det går att komma åt det med den men jag tror det.

Erik

Bara hålet inte är så här stort. Då hjälper inget.

http://se.youtube.com/watch?v=LCkFhafk26A

Ärligt talat. Är det litet så sy på en liten lapp av tunt tyg.. Se bara till att själva kanten på nätet är fastsydd att inga maskor löper. Är du osäker på om sömmen håller och inte river sönder nätet kan du ta en lapp på båda sidor.

AV

Aktuellt

Vinn Haglöfs Breeze Mimic Hood!

Nu har du chansen att vinna vinterns nya favoritjacka från Haglöfs. Vi tävlar ut en vardera av dam- och herrmodellen i valfri färg och storlek!

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

20 år av diskussioner om torkad mat – och 10 tips!

I år har en av Utsidans populäraste forumtrådar, "Torka mat", varit aktiv i 20 år. Här bjuder vi på tips till dig som vill börja torka egen utemat!

”I nivå med luften vid flerfiliga motorvägar”

Ny forskning visar att klätterskornas skosulor släpper ut riskfyllda kemikalier i luften när de nöts. Nu växer trycket på branschen att agera.
Skulle överväga

att sy ett band tvärs över myggfönstret där revan sitter för att inte hunden skall göra större skada nästa gång.

Sannolikt inga problem att sy på maskin om du tråcklar först.

Thure

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips