Laga Gore-Tex

Fick lagat ett par Gore-Tex byxor via en firma i Varberg/Falkenberg för ett antal år sedan. Blev väldigt nöjd med deras arbete och då jag skulle behöva deras hjälp igen undrar jag ifall någon vet vem det kan ha varit, har själv ingen aning.

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Eller de här

Tänkte om de kan vara denna firman, de har iaf flytta från västkusten till uppland.
De gjorde ett superjobb med mina byxor och var väldig snabba. KAn varmt rekommendera dem

Berromator M-Service AB
Telefon: 0171-472122
Adress
Husby-Sjutolft Ekolsunds Gård 3
74081 GRILLBY

Hemsida
m-serviceab.com

Epost
info@m-serviceab.com

Jag skickade min jacka till Veddige efter att ha ramlat med cykeln och skrapat upp ett stort hål. De lagade den på ett utmärkt sätt, med liknande yttertyg och väl tejpade sömmar. Det kostade ca 250 kr.
Väl investerade pengar.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips