Lag sökes till FAR i Ö-vik!

Lite mer än en månad kvar till FAR i Ö-vik, och jag har tappat min lagkamrat.
Jag söker alltså nu två personer att köra FAR med (Herr eller mix)... Är i hyfsat bra kondition! Hör av er om ni är intresserade, eller saknar en i erat lag!

/D

(Jag bor i Umeå...)

Jag vill...

Hej!

Jag är intresserad av att köra FAR i Ö-vik. Är hyfsat tränad och eftersom jag kört en FARtävling förut så känns det som jag har åtminstonde lite koll på vad som förväntas...

Bor i Sundsvall så är du intresserad och vi får tag i en tredje lagmedlem så kör vi!

Hälsningar Moa

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Så, då söker vi alltså en till lagmedlem att köra FAR med.
Finnes: Ett lag bestående av en kille och en tjej som båda kört FAR en gång tidigare. "Rätt så bra" tränade.

/Danne

Kanske

Vilket datum är det det gäller? Och vilka grenar är det. Jag kanske skulle kunna vara med. Körde FAR i ö-sund ifjol. Gått tre år på skidgymnasium.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips