Längsta sträcka?

Hej,
Är nyfiken på era erfarenheter.
Kanske gjort en längre tur på flera dagar? Eller se hur långt ni kunde åka på en dag?

Jag lyckades med 174 km för länge sedan och ville ta och slå det, så det blev 236 km förförra året. Nyss köpt nya Inlines och planerar för en långtur i sommar.

Vätternrunt

Har för mig att det var någon som körde Vätternrundan på inlines för något år sedan.
Tror att det börgå att hitta på utsidan.
Är nog det längsta som jag har hört talas om.

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
I "Mammas nya kille" på P3 finns en följetong om Mankan som ska åka inlines Treriksröset-Smygehuk utan att nånsin stå stilla. Kolla SR:s hemsida.

"Mammas nya kille" är alltså humor :)

Jag har läst om hans resa. Känner igen mig mycket med hur man känner sig, fast jag åkte bara 18 timmar när jag genomförde mina 24 mil.

Mangan skulle sova när det va vind i ryggen o lite nerförsbacke... Lol... :)
2000 km... säg ett snitt på 10 km i timmen... 200 timmar... över 8 dygn... man åker väl 10 mil som mest på en sån resa per dag... så 20 dagar... utan att "sova".

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips