Längdskidor för stockholmare

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
En kompis i Järvsö har åkt ganska mycket så där verkar ju finnas spår:
20120106813.jpg

Här i Östersund är det helt magiska förhållanden just nu efter förra veckans kräksnöande.
Soluppgång i skidspåret i förmiddags:
filename=IMAG0150.jpg

I morse hade jag en sån där runda när tekniken helt plötsligt funkar (inte alltid för en självlärd) och det går lätt och fort

Nej jag är inte bitter

Norberg verkar ha snö och hyffsade spår. Resten av Västmanland har ingen snö. Borlänge och Falun verkar också ha snö. Vi skall upp till Falun på Lördag och åka

Kolla skidspar.se

Hans Friedel

Norberg verkar ha snö och hyffsade spår. Resten av Västmanland har ingen snö. Borlänge och Falun verkar också ha snö. Vi skall upp till Falun på Lördag och åka

Kolla skidspar.se

Hans Friedel

skidspar.se verkar inte vara så komplett. Tittade lite snabbt och det finns till exempel ingen rapport om Östersunds skidstadion som min bild är ifrån.
Siten är säkert en bra resurs men det finns säkert många spår som inte rapporteras där.

konstsnö

det finns snö i Avesta. Spår med konstsnö, Dalahästen (Åsbo). fler spår finns Ting1903 är ett bra B&B för weekend.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips