Lägga in bild i inlägg??

Jag har nu misslyckats fem gånger med att lägga in en bild i ett inlägg. Jag lyckas välja och ladda upp en bild, men avslutningen lyckas jag inte komma på. Det är oerhört retligt att se på ett ställe i rött att jag laddat upp en bild men ändå inte ha en aning om hur jag sen får in den i inlägget. Dwet ska väl synas *där*?
 
Det är två steg. Först Browserknappen för att välja en bild. Det är nog det steget du redan gjort. Sen måsta du klicka på knappen till höger om den första, märkt "Ladda upp". Sen ska det vara klart.
 
Det är två steg. Först Browserknappen för att välja en bild. Det är nog det steget du redan gjort. Sen måsta du klicka på knappen till höger om den första, märkt "Ladda upp". Sen ska det vara klart.


Jag gjorde bägge men trodde det skulle synas direkt i inläggsfönsret före postning. Men nu är inlägget skickat iaf.
 
Det brukar vara storleken på bilden som är stötestenen, i bildredigeringsprogrammet i din dator kan du spara en kopia i tillräckligt liten storlek för att accepteras av Utsidans bildfilter.

go tur
 
Nja, problemet är snarare att man inte verkar kunna förhandsgranska den uppladdade bilden, om man t.ex. vill dubbelkolla att den blev rätt roterad etc. Enda sättet att se resultatet är att posta inlägget.
 
Jodå, det kan du göra. Du gör precis som när du förhandsgranskar ett inlägg utan bild - klickar på "Förhandsgranska inlägg".
 
Jag passar på att ställa en närliggande fråga i denna tråd:

Jag vill skriva en fråga och visa en bild. Den är på flera MB. Jag vill inte krympa den för läsaren måste kunna zooma in och titta på detaljer. Förslag på hur jag går tillväga?
 

Glöm allt du lärt dig om vandringsskor

Sneakers och löparskor kan vara bekväma för enklare promenader, men de är inte designade för de utmaningar som vandring kan erbjuda. Ojämn terräng, ...