kommer nog köpa kronans gammla kängor.

hej!
på grund av att det inte görs så mycket åretrunt kängor för låt oss säja 1000 kr så blir det nog för mig att köpa kronans gammla kängor typ: marschkängan och gummipjäxorna fast det är nog minna fötter som får lida mest.
men eftersom det inte finns andra biliga skor så får man göra på bästa sätt.
jag får nog gå in dom rejält.

Är det M90 du menar eller M59 kängor du menar? Vill varna lite för att köpa gamla M90 kängor. Har haft ett par i 15 år men inte använnt dem de sista 5 åren. För två år sedan så var vi ute och gick 8 km. Sulan på båda kängorna försvann. Eftersom kängorna var fabriksnya när jag köpte dem och jag haft dem hela tiden så vet jag att de inte har utsatts för några konstiga kemikalier tidigare som påverkat livslängden. Att det dessutom var båda ger en indikation på att det finns en teknisk livslängd oberoende av slitage. Från fina till totalt slut på 8 km. Törs inte tänka på vad som hänt om det varit mer seriös vandring man varit ute på.

Bilagor

• IMG_2512.jpg
    IMG_2512.jpg
    69.6 KB · Visningar: 1,642

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
med lite tålamod så går det säkert att hitta bättre beggade för under tusenlappen...
sålde nyss mina lundhags pro i bra skick för en bit under..., pga att dom krympt en storlek...

Leta som crall säger efter begagnade Lundhags på blocket/tradera mm...

Jag har köpt flera par för runt 400:- i nyskick/riktigt bra skick. Med såna priser kanske du har råd med både sommar- och vinterkängor;)

Är det M90 du menar eller M59 kängor du menar? Vill varna lite för att köpa gamla M90 kängor. Har haft ett par i 15 år men inte använnt dem de sista 5 åren. För två år sedan så var vi ute och gick 8 km. Sulan på båda kängorna försvann. Eftersom kängorna var fabriksnya när jag köpte dem och jag haft dem hela tiden så vet jag att de inte har utsatts för några konstiga kemikalier tidigare som påverkat livslängden. Att det dessutom var båda ger en indikation på att det finns en teknisk livslängd oberoende av slitage. Från fina till totalt slut på 8 km. Törs inte tänka på vad som hänt om det varit mer seriös vandring man varit ute på.

det blir nog M59 kängor

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips