Köpa tält i grupp

Måste spana in 2007 års nyheter

Måste spana in 2007 års nyheter innan jag bestämmer mig till 100%. Om ni har mer bråttom så får ni handla utan mig. Det gäller även 2007 årsmodeller från Fjällräven, även om det lutar åt Hillebergs. När så sker vet inte jag, kanske någon annan vet. Vi är nästan inne i Mars och ingen uppdatering har gjorts på http://www.Hilleberg.se eller fjallraven.se.

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
När?

Det känns som att det börjar dra ihop sig till inköp snart så att saker och ting inte rinner ut i sanden. När kan outside leverera våra tält och villken årsmodell får vi? Det verkar ju som att hilleberg har ganska långa leveranstider, så det är ju relevant att veta när man kan tänka sig ha tältet hemma.

HB 07-or..

Vad jag har hört av säljare så kommer det ingen ändring av tälten från 06 till 07 i handeln!

Skulle tro att ni som vill ha nya modeller får vänta tills 2008!

//A

avslutad210712

Gäst
Joakim Ambrosson; sa:
Brune; sa:
Joakim Ambrosson; sa:
Jag får bara en massa konstiga felmeddelanden från Hägglunds, Luleå. Någon som mejlat dem på sistone?

// Jocke

Har du provat att ringa med telefonen istället för mail?

Nepp, inte än, lättare att skicka listor mm som verkar vara ett krav när man ska få rabatt.

// Jocke

Jag skall ner på Hägglunds i morgon i lite andra ärenden så jag kan ta med en aktuell lista och fråga av dem.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips