Köpa GPS till MC?

Det vet jag inte, men en liten indikation kan kanske vara att jag just fick första produktionsversionen av programvaran till den.

Anders

Coolt!

Har funderat på en Zumo nu ett tag. Köpte du från USA eller hur har du fått tag på den?

Väntar med spänning på en recension!

Fast jag inser ju nu att det är ganska sent på säsongen och det blir kanske inte så mkt mer hojåkande eller ;) ?

Aktuellt

På två hjul genom Karelen: Grusvägar, bastur och möten för livet

Två irländska cyklister reser till finska Karelen för att utforska områdets “grå guld” – alla övergivna, slingrande grusvägar.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

”I nivå med luften vid flerfiliga motorvägar”

Ny forskning visar att klätterskornas skosulor släpper ut riskfyllda kemikalier i luften när de nöts. Nu växer trycket på branschen att agera.

Månadens fråga: Hösten är här – vad lockar mest?

Är hösten en tid för svampplockning runt knuten – eller lockar äventyren? Vi tar pulsen på Friluftssverige hösten 2025.
Går ju lika bra att provköra i bilen. Zumo 550 har, till skillnad från 500, även ett fäste till bilen med i kartongen.
Jag tror inte den säljs i USA heller ännu. Jag har fått den direkt från Garmin.

Anders

Anders!
Hur är anslutningen för 12V matning gjord? är det lika C5xx serien att ansluter kontakten förhand eller är det som Nüvi att anslutningen sitter i hållaren.

/Johan

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips