Köpa GPS till MC?

Från karta till horisont – behåll fokus med rätt sorts kontaktlinser
Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.
Det vet jag inte, men en liten indikation kan kanske vara att jag just fick första produktionsversionen av programvaran till den.

Anders

Coolt!

Har funderat på en Zumo nu ett tag. Köpte du från USA eller hur har du fått tag på den?

Väntar med spänning på en recension!

Fast jag inser ju nu att det är ganska sent på säsongen och det blir kanske inte så mkt mer hojåkande eller ;) ?

Aktuellt

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun!
Ta chansen att vinna startplatser till Göteborgs största trailupplevelse och Merrells nya terränglöpsko Agility Peak 6, perfekt att springa loppet i!

Synen förändras gradvis – men skärpan går att få tillbaka. Progressiva kontaktlinser är utvecklade för att låta blicken hänga med utan avbrott.

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt

Vandra med lättare steg – 5 nya plagg och prylar med låg vikt
Inför vår- och sommarsäsongen lanserar flera svenska varumärken nyheter med låg vikt. Utsidans redaktion listar fem favoriter!

10 nordiska adrenalinkickar – från höga toppar till vilda forsar

10 nordiska adrenalinkickar – från höga toppar till vilda forsar
Vill du utmana dig själv, se ut över hisnande stup, forsränna, kamvandra – och uppleva fantastisk natur? Här är tio tips från runt om i Norden!
Går ju lika bra att provköra i bilen. Zumo 550 har, till skillnad från 500, även ett fäste till bilen med i kartongen.
Jag tror inte den säljs i USA heller ännu. Jag har fått den direkt från Garmin.

Anders

Anders!
Hur är anslutningen för 12V matning gjord? är det lika C5xx serien att ansluter kontakten förhand eller är det som Nüvi att anslutningen sitter i hållaren.

/Johan

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.