Köpa CN NT2008?

Nu bryter jag snart ihop! Jag har letat i en veckas tid efter någon som säljer City Navigator NT 2008 på DVD. Jag har en Garmin 60CSx. Jag känner mig gammal och dum när det gäller såna här saker. Överallt så ser man bara uppdateringar och CNNT på minneskort, men jag vill ha den så att jag kan lägga in den på datorn också.

Nu bryter jag snart ihop! Jag har letat i en veckas tid efter någon som säljer City Navigator NT 2008 på DVD. Jag har en Garmin 60CSx. Jag känner mig gammal och dum när det gäller såna här saker. Överallt så ser man bara uppdateringar och CNNT på minneskort, men jag vill ha den så att jag kan lägga in den på datorn också.
Ett ställe
http://www.gpsw.co.uk/details/prod3292.html
Jag har köpt min Quest från detta ställe. Det verkar som om Garmin vill gå mot SD-kort trots allt.
Det framgår väl inte om det är NT9 eller 2008, men är det 9:an så ska den gå att uppdatera till senaste utan kostnad.
Andra varianter är att hitta ett bilkit.

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Det vanliga är att man köper ett Automotive Kit till 60Cx. Då ingår utöver kartan lite andra pryttlar som strömkabel, bilfäste, etc.

Tackar för hjälpen:) Har beställt från Warehouse. Kabel och pryttlar till Mc har jag redan. Bra sida föresten. Har lagt den som Favorit:)

Såg denna recension på en annan sida, någon mera som har samma uppfattning?

Snabbrecension av MapSource City Navigator NT Map Update 2008 Europe Uppdatering av karta/tillämpning DVD
Recension om MapSource City Navigator NT Map Update 2008 Europe skriven av najybned
Har uppdaterat och kan konstatera att den är helt värdelös b.l.a nya E4 uppsala -mehedeby finns inte med i sin fulla lägd och även korsningar och rondeller saknas har även upptäckt andra fel efter E4 och jag fortsätter att söka. Rekomenderar alla att reklamera produkten till garmin och kräva ny uppdatering gratis.

Ciao medlemmar har gett recensionen genomsnittsbetyget användbar

Såg denna recension på en annan sida, någon mera som har samma uppfattning?

Snabbrecension av MapSource City Navigator NT Map Update 2008 Europe Uppdatering av karta/tillämpning DVD
Recension om MapSource City Navigator NT Map Update 2008 Europe skriven av najybned
Har uppdaterat och kan konstatera att den är helt värdelös b.l.a nya E4 uppsala -mehedeby finns inte med i sin fulla lägd och även korsningar och rondeller saknas har även upptäckt andra fel efter E4 och jag fortsätter att söka. Rekomenderar alla att reklamera produkten till garmin och kräva ny uppdatering gratis.

Ciao medlemmar har gett recensionen genomsnittsbetyget användbar

Felet är inte garmins utan det är kartleverantören NAVTEQ som är långsamma med uppdatering.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips