Köpa CN NT2008?

Nu bryter jag snart ihop! Jag har letat i en veckas tid efter någon som säljer City Navigator NT 2008 på DVD. Jag har en Garmin 60CSx. Jag känner mig gammal och dum när det gäller såna här saker. Överallt så ser man bara uppdateringar och CNNT på minneskort, men jag vill ha den så att jag kan lägga in den på datorn också.

Nu bryter jag snart ihop! Jag har letat i en veckas tid efter någon som säljer City Navigator NT 2008 på DVD. Jag har en Garmin 60CSx. Jag känner mig gammal och dum när det gäller såna här saker. Överallt så ser man bara uppdateringar och CNNT på minneskort, men jag vill ha den så att jag kan lägga in den på datorn också.
Ett ställe
http://www.gpsw.co.uk/details/prod3292.html
Jag har köpt min Quest från detta ställe. Det verkar som om Garmin vill gå mot SD-kort trots allt.
Det framgår väl inte om det är NT9 eller 2008, men är det 9:an så ska den gå att uppdatera till senaste utan kostnad.
Andra varianter är att hitta ett bilkit.

Aktuellt

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Det vanliga är att man köper ett Automotive Kit till 60Cx. Då ingår utöver kartan lite andra pryttlar som strömkabel, bilfäste, etc.

Tackar för hjälpen:) Har beställt från Warehouse. Kabel och pryttlar till Mc har jag redan. Bra sida föresten. Har lagt den som Favorit:)

Såg denna recension på en annan sida, någon mera som har samma uppfattning?

Snabbrecension av MapSource City Navigator NT Map Update 2008 Europe Uppdatering av karta/tillämpning DVD
Recension om MapSource City Navigator NT Map Update 2008 Europe skriven av najybned
Har uppdaterat och kan konstatera att den är helt värdelös b.l.a nya E4 uppsala -mehedeby finns inte med i sin fulla lägd och även korsningar och rondeller saknas har även upptäckt andra fel efter E4 och jag fortsätter att söka. Rekomenderar alla att reklamera produkten till garmin och kräva ny uppdatering gratis.

Ciao medlemmar har gett recensionen genomsnittsbetyget användbar

Såg denna recension på en annan sida, någon mera som har samma uppfattning?

Snabbrecension av MapSource City Navigator NT Map Update 2008 Europe Uppdatering av karta/tillämpning DVD
Recension om MapSource City Navigator NT Map Update 2008 Europe skriven av najybned
Har uppdaterat och kan konstatera att den är helt värdelös b.l.a nya E4 uppsala -mehedeby finns inte med i sin fulla lägd och även korsningar och rondeller saknas har även upptäckt andra fel efter E4 och jag fortsätter att söka. Rekomenderar alla att reklamera produkten till garmin och kräva ny uppdatering gratis.

Ciao medlemmar har gett recensionen genomsnittsbetyget användbar

Felet är inte garmins utan det är kartleverantören NAVTEQ som är långsamma med uppdatering.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips