Köpa CN NT2008?

Nu bryter jag snart ihop! Jag har letat i en veckas tid efter någon som säljer City Navigator NT 2008 på DVD. Jag har en Garmin 60CSx. Jag känner mig gammal och dum när det gäller såna här saker. Överallt så ser man bara uppdateringar och CNNT på minneskort, men jag vill ha den så att jag kan lägga in den på datorn också.
 
Nu bryter jag snart ihop! Jag har letat i en veckas tid efter någon som säljer City Navigator NT 2008 på DVD. Jag har en Garmin 60CSx. Jag känner mig gammal och dum när det gäller såna här saker. Överallt så ser man bara uppdateringar och CNNT på minneskort, men jag vill ha den så att jag kan lägga in den på datorn också.
Ett ställe
http://www.gpsw.co.uk/details/prod3292.html
Jag har köpt min Quest från detta ställe. Det verkar som om Garmin vill gå mot SD-kort trots allt.
Det framgår väl inte om det är NT9 eller 2008, men är det 9:an så ska den gå att uppdatera till senaste utan kostnad.
Andra varianter är att hitta ett bilkit.
 
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Nu bryter jag snart ihop! Jag har letat i en veckas tid efter någon som säljer City Navigator NT 2008 på DVD. Jag har en Garmin 60CSx. Jag känner mig gammal och dum när det gäller såna här saker. Överallt så ser man bara uppdateringar och CNNT på minneskort, men jag vill ha den så att jag kan lägga in den på datorn också.

Det vanliga är att man köper ett Automotive Kit till 60Cx. Då ingår utöver kartan lite andra pryttlar som strömkabel, bilfäste, etc.
 
Tackar för hjälpen:) Har beställt från Warehouse. Kabel och pryttlar till Mc har jag redan. Bra sida föresten. Har lagt den som Favorit:)
 
Såg denna recension på en annan sida, någon mera som har samma uppfattning?

Snabbrecension av MapSource City Navigator NT Map Update 2008 Europe Uppdatering av karta/tillämpning DVD
Recension om MapSource City Navigator NT Map Update 2008 Europe skriven av najybned
Har uppdaterat och kan konstatera att den är helt värdelös b.l.a nya E4 uppsala -mehedeby finns inte med i sin fulla lägd och även korsningar och rondeller saknas har även upptäckt andra fel efter E4 och jag fortsätter att söka. Rekomenderar alla att reklamera produkten till garmin och kräva ny uppdatering gratis.


Ciao medlemmar har gett recensionen genomsnittsbetyget användbar
 

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.
Såg denna recension på en annan sida, någon mera som har samma uppfattning?

Snabbrecension av MapSource City Navigator NT Map Update 2008 Europe Uppdatering av karta/tillämpning DVD
Recension om MapSource City Navigator NT Map Update 2008 Europe skriven av najybned
Har uppdaterat och kan konstatera att den är helt värdelös b.l.a nya E4 uppsala -mehedeby finns inte med i sin fulla lägd och även korsningar och rondeller saknas har även upptäckt andra fel efter E4 och jag fortsätter att söka. Rekomenderar alla att reklamera produkten till garmin och kräva ny uppdatering gratis.


Ciao medlemmar har gett recensionen genomsnittsbetyget användbar

Felet är inte garmins utan det är kartleverantören NAVTEQ som är långsamma med uppdatering.
 

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.