Klättring i Laos och Wietnamn

Är det någon som vet något angående klättringen i Laos och i Wietnamn? Ska dit en sväng till vintern och all information tas emot med stor tacksamhet. Blir även glad för mer allmän info, typ var man bor billigt, vad man bör se osv..

Jag är på väg åt samma håll så jag tyckte det vara dax att dra gång den här "tråden" :) igen...
Någon som kommit på något ställe

Aktuellt

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!
Bergsport

Kolla Bergsport ang Laos- typ förra numret tror jag

Vietnam- Halong Bay utanför Hanoi ska vara ha en hel del etablerade turer.

Men ska ni klättra i so-asien så bör ni naturligtvis åka till Railee på thailändska västkusten.

ben

Vang Vieng

Jag var där för ett år sen. Då var några i startgroparna att styra upp klättringsleder. Har du egna grejer och är duktig tror jag det finns oanade möjligheter där.

Fråga på LonelyPlanets ThornTree vetja! Annars kan du kika på tidningen Actionsport Asia tror de har gjort nått om klättring i Laos.

Daniel

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips