Klättrare sökes i Stockholm

Hej

Är i behov av någon som är intresserad av tradklättring, betyder dock inte att jag avstår från att klättra bultade leder men är ingen utpräglad sportklättrare. Är du intresserad så kontakta mig.
Har förlorat min klätterpartner och söker ny !

Hej jag är intresserad av det också då kag förlorade min tradkompis till Skåne. Klättrade inget avancerat utan grad 3-4 kanske...

Skickat från min E5823 via Tapatalk

Hej. Lukas heter jag och jag söker klätterkompis för tradklättring runt Stockholm också. Jag gillar åka till Ågelsjön, Simonsberget eller Bohuslän när jag kan. Men sportklättring är också bra.
Tyvärr jag har inte bil just nu och min svenska är inte så bra. Engelska funkar bättre.

Mvh
Lukas

Jag är ny på tradklättring. Planen är att bygga upp ett tradrack åt mig under sommaren. Kommer gärna och klättrar som andreman på leder som är 4-5.

Har klättrat med Bergsidan och har bara goda ord om dem!

För min egen del vore det kul att hitta fler trad-partners på lämplig nivå som man kan klättra med förutom Bergsidan.

Aktuellt

”Som ett bibliotek – fast med frilufts- och sportutrustning”

I över 120 kommuner kan du låna friluftsutrustning hos Fritidsbanken – den prisbelönta föreningen som vill sänka trösklarna till naturen.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

Springa, vandra, fascineras – redaktörens möte med platåberget

Utsidans redaktör Philipp spenderar en helg på Billingen, Västergötlands största platåberg och en av nyckelplatserna i Sveriges första UNESCO-geopark.

Till minne: Lars Fält, överlevnadsexpert och författare

Lars Fält, en av Sveriges största profiler inom friluftslivet, har gått bort. Utsidans medarbetare Gabriel Arthur berättar om möten med författaren.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips