• Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

klättrare i uppsala

söker någon som liksom jag vill träna klättring ett par ggr i veckan. klättrar själv ungefär upp till och med 6- beroende på typ av led. har klättrar i ca 1,5 år mest boulder och lite vägg. söker någon som är sugen på att träna ett par ggr i veckan både inne och ute när de tär väder och temperatur. pluggar så jag har tid att klättra lite när som helst under dagen...

hör av er om det låter intressant!

//bengt

Lästips

Stilla bergsglädje

Montafon, en av Vorarlbergs mest populära dalar, lockar många besökare både sommar och vinter. Men under försäsongen visar den sig från sin lugna ...

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Hej

Är själv nästan, nyinflyttad här i Uppsala och
letar efter nån som man kan klättra med.
Kan väl kalla mig själv för nybörjare då jag
bara har klättrat sen i början av sommaren.
I sommras blev de mest bouldering, men även lite
inumhus. Hör gärna va dig, vill klättra mycket! :)

/FILIP

UKK

Uppsala klätterklubb har klubbkväll på måndagar mellan 18-20 på crux, ett utmärkt tillfälle att träffa lite av stadens klättrare.

Jag är på väg att flytta till Uppsala. Har klättrat några gånger tidigare på Stallet, men det är några år sedan nu. Kommer från Stockholm och Verket är min "hemmabana" inomhus.

Grad kvittar ju inne, det är bara att byta led, men du måste vara duktig på att säkra. Är du det, hör av dig med ett mejl till mig så kan vi prova på någon dag.

Inomhusklättring

På stallet (studenthälsans motionsanläggning med klättervägg) så finns en lista där man kan skriva upp sig om man söker någon att klättra med eller så kan man ringa upp nån som redan står på listan. Välkommen till Uppsala!

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips