Klätterkompis sökes...

Är det nån som bor i marks komun och vill satsa hårt på att klättra bättre till nästa sesong? jag klättrar 6-7registret. Mest sport, men vill utveckla trad klättringen också!! Börjar bli ensamt att klättra i mark...../johan

Tjabba
jag söker någon att klättra med när jag flyttar till borås i vinter. Jag klättrar ungeför lika delar bult å trad. Dock klättrar jag två grader hårdare på bult än på trad. Jag klättrar ungefär lika hårt som dig.

MVH Pigge

Lästips

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Hej...

Låter ju smidigt!! Klättrar mest i seglora. inte långt från borås.. Tänkte utforska borås klippor i sommar med.Töllsjö mm. Klättrar också lättare trad än sport.. När är flytten tänkt? Ha det gott..

Inomhusväggar är det ont om. Finns en i Kinna 3mil fr Borås. Men den är stängd eftersom marks klätterklubb inte existerar. Alla utvandrar till den stora staden! Annars är det klätterfabriken i Gbg, tyvärr.Men där finns ju gott om vägg att klättra på.. Borås har jag ingen koll på riktigt...

Finns, eller fanns iaf, en helt OK klätterlokal i närheten av Fristad, ett par mil utanför Borås. Lite svårt att hitta men kolla med Friluftsfabriken, tel 033 - 41 09 04.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips